.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد. (ادامه)
آیت‌الله محمدحسن فاضل گلپایگانی، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان دار فانی را وداع گفت. آیت‌الله فاضل گلپایگانی درگذشت
آیت‌الله محمدحسن فاضل گلپایگانی، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق تهران درگذشت. آیت‌الله ارفع درگذشت
آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق تهران درگذشت.(ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
نسخۀ پزشک برای قاب‌گرفتن نیست!
(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
شمال نیوز:

پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد.
کشـف جسد حجت الاسلام فاضل در سواحل جویبار ؛ حادثه امنیتی است؟ / اطلاعیه مهم حوزه علمیه / اعلام زمان و مکان تشییع و خاکسپاری
شمال نیوز: پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد. (ادامه)
حوزه علمیه فیضیه مازندران در اطلاعیه ای منتفی بودن هر گونه سوء قصد به حجت الاسلام فاضل را اعلام کرد. منتفی بودن هر گونه سوء قصد به حجت الاسلام فاضل
حوزه علمیه فیضیه مازندران در اطلاعیه ای منتفی بودن هر گونه سوء قصد به حجت الاسلام فاضل را اعلام کرد.(ادامه)
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد. پیدا شدن پیکر حجت الاسلام فاضل در ساحل جویبار
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
شهید مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان بود که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم؛ حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

شهادت پاسدار مدافع حرم گلستانی در سوریه /جزئیات تشییع و تدفین شهید مهقانی+ تصاویر
شهید مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان بود که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم؛ حضرت زینب (س) به شهادت رسید. (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت . آیت الله " طاهری آکردی " از اساتید حوزه و دانشگاه دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت .(ادامه)
خادمان قائم شهری امام رئوف با انجام سنت قربانی، ۳۳۰ خانواده نیازمند را از کرامت رضوی بهره‌مند کردند. اجرای پویش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) در قائم شهر
خادمان قائم شهری امام رئوف با انجام سنت قربانی، ۳۳۰ خانواده نیازمند را از کرامت رضوی بهره‌مند کردند.(ادامه)
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد. اهدای جایزه ملی احسان به فعالان احسان و نیکوکاری مازندران
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
جاده کیاکلا زیبا اما بدبو
چندین تن زباله و نخاله ساختمانی مدت‌ها است در حاشیه جاده کیاکلای بابل رها شده است.(ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
افضلی: افتتاح 17 پروژه در برق منطقه‌ای مازندران و گلستان
مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران، گفت: 17 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان در استان مازندران و گلستان به بهره‌برداری می‌رسد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا: ایلام در دفاع مقدّس یک دژ مستحکم بود
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای استان ایلام که سی‌ام آبان‌ماه برگزار شده بود، صبح امروز (پنجشنبه) در محل برگزاری این کنگره منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
تشییع پیکر مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم
پیکر حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم دار فانی را وداع گفت. رئیس سابق حوزه های علمیه استان مازندران دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
نگاهی به سوابق اعضای کابینه موقت طالبان
طالبان روز گذشته پس از چند روز تاخیر که گفته می شد به علت اختلافات داخلی و ادامه جنگ در پنجشیر بود اعضای کابینه موقت افغانستان را اعلام کرد. (ادامه)
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. زندگی نامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند. حجت‌الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضائیه شد/ رهبر انقلاب: انتظارم مبارزه قاطع با فساد، تأمین آزادی‌های مشروع و حضور در میان مردم است
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی ۶ شهر مازندران
نتایج انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شش شهر مختلف در استان مازندران از سوی فرمانداری ها اعلام شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.